Thursday 29 November 2012

Contoh RPH sepanjang tahun Menggunakan Excel

RPH ini adalah kepunyaan saya sepanjang setahun mengajar iaitu 2012. semuanya tersimpan dalam hanya satu fail excel sahaja... alangkah mudahkan...tapi kadang2 tu pun masih malas lagi nak buat... hey....  kalau boleh jgn comment yng salahnya ye....saya tahu kadang-kadang ada salah buat... tetapi apa yang saya nak tunjukkan adalah betapa mudahnya gunakan sistem ini.... lebih2 lagi di zaman KSSR ini.... insyaallah saya akan masukkan sistem RPH yang hanya klik2 je.... dan dari situ saya copy RPH tadi dan masukkan dalam hanya satu fail excel sahaja... mudahan cikgu tak malas lagi nak buat RPH...ok.... walau bagaimanapun saya nak ingatkan... untuk RPT semua guru kena buat sendiri mengikut takwim sekolah ok....

Contoh RPH sepanjang tahun Menggunakan Excel

No comments:

Post a Comment